Zostań swoim własnym szefem
otwierając biuro franczyzowe Tax Care!

Nawiązując współpracę z nami od samego początku możesz liczyć na:

Współudział w przygotowaniu placówki oraz inwestycję Tax Care w wyposażenie i sprzęt informatyczny

Partner przedstawia propozycję lokalizacji biura do naszej weryfikacji. Następnie jest ona formalnie zatwierdzana przez Tax Care. Zaakceptowana placówka zostaje przygotowana zgodnie z projektem i przyjętymi standardami.

Nasz rynek docelowy to sektor małych przedsiębiorstw, w którym kluczowy jest bezpośredni kontakt z każdym klientem.

Dlatego biura księgowe Tax Care odbiegają wyglądem i atmosferą od typowego biura rachunkowego. Postawiliśmy na nowoczesne, ergonomiczne, łatwo dostępne placówki pozwalające na swobodę i komfort podczas wizyty.

Koszty
Tax Care:

35 tys zł.

Tax Care inwestuje w wyposażenie, do którego należą:
- wizualna zewnętrzna ( kaseton, witryna)
- wizualna wewnętrzna (tapeta, ramy naścienne z plakatami, materiały marketingowe)
- meble biurowe (ergonomiczne biurka i krzesła, szafy, szafki, stolik i krzesła do spotkań z klientami)
- sprzęt IT (komputer, urządzenia wielofunkcyjne)
- oprogramowanie księgowe

Koszt
Franczyzobiorcy:

8 tys zł.

Franczyzobiorca dostosowuje wnętrze lokalu do standardów obowiązujących w Tax Care. Zakres prac jest uzależniony od stanu znalezionego lokalu i obejmuje m.in.:
- pomalowanie ścian na kolor biały
- dostosowanie sufitów i podłóg
- ewentualną wymianę drzwi wewnętrznych.
- zaplecze socjalne

Narzędzia wspomagające prace

System Tax Care – uproszczona księgowość

- Podgląd skanów faktur
- Szablony faktur przychodowych
- Panel klienta
- Intuicyjny program księgowy

Narzędzia wspomagające prace

Comarch ERP Optima

- Pakiet "Doradca Podatkowy Plus" - księga handlowa, kasa bank, faktury, kadry i płace, środki trwałe
- Bezpłatne wdrożenie online
- Bezpłatna aktualizacja

Standardy Obsługi Klienta

Księga standardów to podręcznik operacyjny dla pracowników i właścicieli biur franczyzowych Tax Care, opisujący obowiązujące procesy oraz zasady obsługi klienta w biurze rachunkowym. Standardy, które zostały opracowane na przestrzeni kilku lat ułatwią wykonywanie codziennych obowiązków pracownikom biura rachunkowego, a także przyczynią się do podniesienia poziomu satysfakcji klienta ze świadczonych przez biuro usług.

JAK BUDUJEMY STANDARDY TAX CARE

Oczekiwanie klienta
Wizja naszej organizacji
Doświadczenia naszych Franczyzobiorców
Normy społeczne
Wiedza ekspertów

CO SKŁADA SIĘ NA STANDARDY TAX CARE

Standard placówki
Standard i proces podpisania umowy księgowej
Usługi dodatkowe
Proces obsługi klienta w placówce
Procesy wewnętrzne placówki

Wsparcie Menedżera Operacyjnego

Nasze wsparcie pozwoli Partnerom efektywnie rozwinąć działalność już na samym początku!

MENDEDŻER OPERACYJNY

- rozwój placówki pod kątem standardów obsługi klienta
- wsparcie we wprowadzeniu procesów związanych z działaniem placówki franczyzowej
- planowanie działań marketingowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów
- wdrożenie z franczyzobiorcą wspólnie wypracowanych rozwiązań w zakresie praktycznego pozyskiwania klientów

SZKOLENIE FRANCZYZOBIORCY W ZAKRESIE:

- pozyskiwania klientów
- budowania bazy klientów w oparciu o metody dotarcia do klienta
- oferty produktowej Tax Care
- organizacji szkoleń dla klientów
- wykorzystywania dostępnych materiałów szkoleniowych
- korzystania ze wsparcia marketingowego
- prowadzenia facebooka oraz strony internetowej biura

Strona internetowa dla Franczyzobiorcy

Jako nasz partner otrzymasz własną witrynę internetową promującą Twój lokalny biznes. Będziesz mógł ją edytować, aby dokonywać bieżących aktualizacji i zmian. Strona internetowa jest przyjazna dla urządzeń mobilnych.

Wsparcie marketingowe

Dostarczymy Ci niezbędne narzędzia związane z marketingiem, promocją biura i pozyskiwaniem klientów.

marketingiem, promocją biura i pozyskiwaniem klientów. Materiały reklamowe, które będą Ci potrzebne na początku działalności, otrzymasz w marketingowym pakiecie startowym. Znajdują się w nim notatniki, długopisy, ulotki, foldery informacyjne dotyczące oferty produktowej oraz plakaty z aktualnymi promocjami. Dodatkowe materiały dostępne są na platformie TaxShop. Wraz z dostępem do platformy przyznamy Ci miesięczny budżet, jaki będziesz mógł wykorzystać na zamówienia materiałów.

Dodatkowa oferta usług dodatkowych dla klientów biura rachunkowego.

Dziś każde biuro rachunkowe chce zyskać przewagę konkurencyjną i proponować rozwiązania, które w pełni zaspokoją potrzeby klientów. Odpowiedzią na te potrzeby są usługi dodatkowe, które oferuje Tax Care w ramach współpracy ze swoimi partnerami.

Oferta IT

Oferta specjalna dla Franczyzobiorców.

Dzięki zaawansowanemu programowi zdalnego wsparcia pomożemy Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z technologią. Oferujemy także szkolenia dla pracowników z obsługi najpowszechniejszych programów biurowych.

Skan antywirusowy

Wsparcie w nagłych sytuacjach

Diagnostyka niestabilnej pracy komputera

Usuwanie złośliwego oprogramowania

Aktualizacje systemowe

Konfiguracja urządzenia

Zapraszamy na spotkanie!

Wypełnij formularz a oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Umówimy się na spotkanie na którym wspólnie oszacujemy potencjał otwarcia biura rachunkowego w Twoim mieście oraz zajmiemy się opracowaniem biznesplanu.

Obowiązek informacyjny:
Do wysłania zgłoszenia wymagana jest akceptacja obowiązku informacyjnego
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Tax Care S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 33.
2. Z powołanym w Tax Care S.A. Inspektorem Ochrony Danych możesz się skontaktować kierując korespondencję drogą tradycyjną pod powyższy adres siedziby Tax Care S.A. (z dopiskiem „IOD”) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: IOD@taxcare.pl.
3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w następujących okolicznościach w oparciu o poniższe podstawy prawne:
- 1) w celach marketingowych (uwzględniających profilowanie w tych celach) – na podstawie zgody, która może być wycofana w każdym czasie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem) lub prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., do których należy marketing bezpośredni produktów i usług Tax Care S.A.,
- 2) w celu podjęcia na Twoje żądanie działań zmierzających do zawarcia Umowy oraz w celu realizacji zawartej z Tobą Umowy (jeśli Twoim życzeniem będzie zawarcie Umowy z Tax Care S.A.) – z uwagi na okoliczność, że przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do wykonania tej Umowy (np. w związku z koniecznością przesyłania do Ciebie korespondencji),
- 3) w celu wypełnienia przez Tax Care S.A. obowiązków prawnych spoczywających na Tax Care S.A. w związku z koniecznością przechowywania dokumentów przez okresy wynikające z przepisów prawa,
- 4) w wewnętrznych celach administracyjnych Tax Care S.A., w tym w celach statystycznych, jako realizacja prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A.,
- 5) w sytuacji niewywiązywania się z Umowy (o ile dojdzie do jej zawarcia) także w celach windykacyjnych – na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny oraz w oparciu o prawnie uzasadniony interes Tax Care S.A., jakim jest dochodzenie roszczeń,
- 6) w celu rozpatrywania Twoich potencjalnych reklamacji oraz dochodzenia lub obrony praw przed sądem – na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A. polegających na konieczności ustosunkowania się do zarzutów i w celu obrony przed potencjalnymi roszczeniami,
- 7) w celu analitycznym oraz badania Twojej satysfakcji – będących realizacją prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., jakimi są doskonalenie prezentowanych przez Tax Care S.A. produktów i usług pod kątem Twojego zapotrzebowania i zadowolenia.
4. Twoje dane nie będą udostępniane odbiorcom danych, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych przepisami prawa (jak np. Urząd Skarbowy, Policja, ZUS) lub biur informacji gospodarczej (w sytuacji wystąpienia określonych opóźnień w spłacie), chyba, że na podstawie Twojej odrębnej zgody, podmiotom powiązanym kapitałowo z Tax Care S.A. Dane mogą być także przekazywane partnerom biznesowym Tax Care S.A., z którymi Tax Care S.A. współpracuje w celu wywiązania się z postanowień zawartej z Tobą Umowy lub innym podwykonawcom, jak np. podmioty dostarczające usługi informatyczne.
5. Twoje dane przechowywane będą do czasu upływu terminów wynikających z przepisów prawa w zakresie konieczności przechowywania dokumentacji, np. księgowo – podatkowej oraz przedawnienia roszczeń, a w sytuacji kiedy przetwarzanie odbywa się wyłącznie na podstawie Twojej zgody (np. w celach marketingowych) – do czasu jej wycofania. W innych sytuacjach, kiedy nie dojdzie do zawarcia Umowy i nie będzie zachodziła inna podstawa przetwarzania danych, Tax Care S.A. zastosuje wobec Twoich danych wewnętrzną procedurę usuwania danych zbędnych, przewidującą niszczenie danych o takim charakterze co najmniej raz w roku.
6. Stosownie do Twojej sytuacji – masz prawo dostępu do danych, uzyskania kopii danych, żądania sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, kiedy są one przetwarzane przez Tax Care S.A. na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., np. w celach marketingowych (w tym wobec profilowania w tych celach).
8. Masz prawo do wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem – o ile przetwarzanie danych opiera się wyłącznie na Twojej zgodzie.
9. Podanie danych osobowych przez Ciebie jest dobrowolne, jednak niezbędne do zaistnienia możliwości przedstawienia Tobie przez Tax Care S.A. oferty produktowej lub do zawarcia z Tax Care S.A. Umowy.
Umów się na spotkanie Dowiedz się więcej
×
Ta strona używa plików cookies, więcej informacji znajdziesz tutaj